ONS Brielle

Succes ONSBrielle met motie : betere communicatie met inwoners Brielle

De fractie van ONSBrielle heeft ,met ondersteuning van het CDA ,een motie afspraken betere communicatie met burgers aan de raad voorgelegd en zag deze unaniem aanvaard worden.

In deze motie werd gevraagd :
* dat bij ontvangst van alle vragen/meldingen deze binnen drie werkdagen te bevestigen
* deze vragen/ meldingen binnen deze termijnen af te handelen
* de vraagsteller /melder te berichten over de wijze van afhandeling

Er kwam ons veelal ter ore dat niet alle vragen en meldingen adequaat werden afgehandeld en/of opgepakt. ONSBrielle stelde dat een overheid (dus ook onze gemeente) dit als basis moet hebben naar de inwoners.

Alhoewel het college wat tegen strubbelde, omdat dit nog al wat vraagt van het ambtelijk apparaat hebben alle raadsleden toch ingestemd met de motie (waar voor dank)

Succes ONSBrielle met motie : betere communicatie met inwoners Brielle

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schuiven naar boven